BMW a prezentat i8 Roadster și i8 Coupe facelift

BMW a prezentat noul i8 Roadster și i8 Coupe facelift în timpul Salonului Auto de la Los Angeles. Asemeni coupe-ului, noul i8 Roadster se bazează pe arhitectura LifeDrive a automobilului, cu şasiu din aluminiu şi celulă a pasagerilor din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP). Tehnologia BMW eDrive optimizată suplimentar, include o baterie de înaltă tensiune cu o capacitate crescută semnificativ şi un motor electric mai puternic.

Capacitatea celulelor a crescut de la 20 la 34 Ah, iar capacitatea energetică brută creşte de la 7,1 la 11,6 kWh, iar puterea motorului electric a fost și ea majorata cu 12 cai, la 143 de cai putere. Propulsorul cu trei cilindri oferă o puterea maximă de 170 kW/231 CP, la o capacitate cilindrică de doar 1,5 litri, împreună cu un cuplu maxim de 320 Nm.

Puterea totală a sistemului, produsă de combinaţia dintre motorul electric şi cel termic, este acum de 275 kW/374 CP. Noul BMW i8 Coupe accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,4 secunde, în timp ce noul BMW i8 Roadster are nevoie de 4,6 secunde pentru realizarea sprintului. Ambele modele au viteza maximă limitată electronic la 250 km/h. Consumul mediu de combustibil, calculat în ciclul de testare UE pentru automobile plug-in hybrid, este de 1,9 l/100 km pentru BMW i8 Coupe, respectiv de 2,1 l/100 km pentru BMW i8 Roadster, plus 14,0 kWh/100 km, respectiv 14,5 kWh/100 km* de energie electrică.

Plafonul lui i8 Roadster poate fi ridicat sau coborât în 15 secunde până la o viteză de maxim 50 km/h. Pentru că are doar 2 locuri, i8 Roadster are acum un spațiu de depozitare suplimentar de 100 de litri. Acestuia i se adaugă portbagajul minuscul de doar 88 de litri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *