Mercedes-Benz se gândește la o gamă rivală pentru BMW i

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz este un producător care a intrat de ceva timp pe piața modelelor electrice și hibride, însă simte nevoia de ceva diferit. Și acel ceva diferit ar putea semăna cu brandul i deținut de BMW.


Cum a ajuns Mercedes-Benz la această concluzie? E simplu. Până la finalul anului, nemții vor avea trei modele electrice în portofoliu (Clasa B și cele două modele smart), iar până la finalul lui 2017, alte 10 modele plug-in hybrid vor poposi în familia germanilor. În aceste condiții, nu este exclus să vedem un brand separat care să marșeze în direcția eco.

Totuși Ola Kallenius, directorul de vânzări şi marketing al constructorului german, spune că nu aceasta este prioritatea numărul unu. În prezent, Mercedes-Benz se concentrează pe tehnologii și pe dezvoltarea modelelor cu emisii zero, lucru care va influența toată gama curentă.

Astfel, necesitatea unui brand separat nu este justificată 100% în condițiile în care multe modele tradiționale vor avea o versiune ecologică.

Sursa | Autocar

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *