Audi e-tron Sportback, SUV-coupe-ul care anunță viitorul rival pentru X6

Audi a lansat la Shanghai conceptul e-tron Sportback. Prototipul nu doar că va sta la baza unui viitor model de serie care va concura cu BMW X6 și Mercedes-Benz GLE Coupe, dar va reprezenta și punctul de pornire pentru dezvoltarea unui electric.

Continuă lectura „Audi e-tron Sportback, SUV-coupe-ul care anunță viitorul rival pentru X6”

Volkswagen aduce un SUV-coupe electric în Shanghai

Volkswagen nu ratează nicio șansă atunci când vine vorba de piața din China. Acum, cu ocazia Salonului Auto de la Shanghai, nemții s-au gândit să prezinte conceptului unui SUV-coupe cu patru portiere care va face parte din viitoarea familie de modele electrice Volkswagen ID.

Continuă lectura „Volkswagen aduce un SUV-coupe electric în Shanghai”

Koenigsegg și Qoros au publicat prima imagine oficială cu conceptul comun

Koenigsegg și Qoros vor expune în cadrul Salonului Auto de la Shanghai un concept dezvoltat în comun. Qoros a apelat la ajutorul suedezilor pentru a dezvolta un concept hibrid care, în viitorul apropiat, să se transforme într-un model emblematic. Continuă lectura „Koenigsegg și Qoros au publicat prima imagine oficială cu conceptul comun”

Vanda Dendrobium – Hypercar electric cu influențe de Formula 1

Vanda Electrics a prezentat conceptul Dendrobium în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Prototipul vine tocmai din Singapore și propune un design inspirat din filmele SF și o tehnologie asemănătoare cu cea din Formula 1.

Continuă lectura „Vanda Dendrobium – Hypercar electric cu influențe de Formula 1”

Hyundai FE Fuel Cell – Pile de hidrogen și autonomie de 800 de kilometri

Hyundai a prezentat conceptul FE Fuel Cell în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Numele prototipului provine de la Future Eco și promite un sistem de propulsie „verde” pe bază de hidrogen.

Continuă lectura „Hyundai FE Fuel Cell – Pile de hidrogen și autonomie de 800 de kilometri”

Audi Q8 Sport Concept, hibrid prin definiție

Audi a adus la Geneva noul Q8 Sport Concept, un prototip care anunță viitorul SUV coupe al producătorului din Ingolstadt. În ceea ce privește designul, nu sunt multe de spus pentru că prototipul germanilor seamănă foarte mult cu Q8 Concept pe care l-am văzut deja la Detroit.

Continuă lectura „Audi Q8 Sport Concept, hibrid prin definiție”

Artega Scalo Superelletra – 1.020 de cai și post de conducere central

Artega Automobil va prezenta noul Scalo Superelletra în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Modelul producătorului cu sediul în Germania are un look retro și oferă trei locuri, cu postul de conducere poziționat central, asemeni lui McLaren F1.

Continuă lectura „Artega Scalo Superelletra – 1.020 de cai și post de conducere central”

Peugeot anunță conceptul Instinct – Prototip autonom cu sistem hibrid de propulsie

Peugeot va expune conceptul Instinct în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Prototipul este unul autonom și integrează un design futurist care te prinde încă de la început. Blocurile optice integrează camere video care monitorizează traficul și care transmit informația către sistemele de siguranță.

Continuă lectura „Peugeot anunță conceptul Instinct – Prototip autonom cu sistem hibrid de propulsie”

Q8 – Conceptul care anunță primul SUV-coupe Audi

Audi a adus noul Q8 Concept în cadrul Salonului Auto de la Detroit. Prototipul va sta la baza unui model de serie gata de debut în 2018. Acesta măsoară 5020 mm lungime, 2040 mm lățime și are un ampatament de 3000 mm. Pe scurt, suficient spațiu pentru toți pasagerii și bagajele acestora.

Continuă lectura „Q8 – Conceptul care anunță primul SUV-coupe Audi”

Volkswagen I.D. Buzz Concept – varianta electrică și modernă a clasicului Bus are 600 de kilometri autonomie

Volkswagen a profitat de Salonul Auto de la Detroit și a prezentat I.D. Buzz Concept. Ca să nu existe neînțelegeri, I.D. Buzz Concept este o variantă modernă a vechiului Bus care folosește un sistem de propulsie electric, iar pe viitor va avea și conducere autonomă.

Continuă lectura „Volkswagen I.D. Buzz Concept – varianta electrică și modernă a clasicului Bus are 600 de kilometri autonomie”